آشنایی با تابلوهای دیجیتال تبلیغات

چقدر درباره تابلوهای دیجیتال كه در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند؛ اطلاعات دارید؟

اصلی ترین نقطه قوت تابلوهای دیجیتال كه در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند،این است كه می توانند پیام ها را به سرعت برحسب شرایط تغییر دهند و به عبارت بهتر، پیام ها را با شرایط فوری، انطباق دهند.

مزایای تابلوهای دیجیتالی یا تابلوهای روان را می توان به شرح زیر فهرست كرد:
تبلیغات و پیام ها می توانند به سرعت تغییر كنند و مشتریان به این ترتیب می توانند در معرض تبلیغات جدید، مرتبط و منعطف قرار گیرند.

تبلیغات مختلف می توانند به سرعت به روز شوند، بی آن كه نیازی به هزینه فیزیكی در قبال تغییر تبلیغ باشد.

كاربرد اصلی تابلوهای تبلیغاتی شبكه دیجیتال (DSNS) در عرصه تبلیغات در نقطه خرید است. در چنین نقاطی تبلیغات كنندگان نیاز به این دارند كه كالاها و خدماتشان به طرزی پیوسته معرفی شود.

انعطاف شبكه های تابلوهای دیجیتال باعث می شود تا تبلیغات نسبت به مشتریان مختلف از حساسیت لازم برخوردار باشد. به عنوان مثال با اتكا به این شبكه می توان زمان مورد نظر مشتری را برای خرید در نظر گرفت. تابلوهای تبلیغاتی پلاسما یا LED در مراكز كوچك و بزرگ خرید كه شلوغ هم هستند، نصب می شود و در فضاهای اداری فروشگاه ها به گونه ای قرار می گیرند تا زنان مسن در طول روز، مدیران جوان هنگام ناهار و ۱۳ تا ۱۹ ساله ها هم از ساعت چهار بعدازظهر به بعد با آن ها مواجه شوند.

منافع تابلوهای تبلیغاتی شبكه ای دیجیتال فراتر از تبلیغات بوده و می تواند به عنوان یك ابزار آموزش در محل كار هم عمل كند، به گونه ای كه هم كاركنان و هم مشتریان بتوانند از رویدادهای در حال وقوع در فروشگاه خبردار شوند و هم فرضاً بدانند خرید خود را از چه مكانی دنبال كنند و یا كدامیك از راه های خروج از مراكز خرید خلوت تر است.